Well in fact

Jag har bara en liten kort fråga nu såhär på tisdagsförmiddagen:
Vad är det för fel på vår torktummlare?!?!
Nu när jag öppnade så var all tvätt fortfarande plaskvåt. Det roliga är att när jag gick därifrån kollade jag så att den vara på eftersom det har hänt förr att tvätten inte är torr när man kommer tillbaka. OCh efter som jag vet att jag är vimsig kollade jag extra noga denna gång. Den var igång, jag lovar. Men ändå är tvätten blöt. Nu håller jag tummarna för att den ska funka nu. Den brukar faktiskt torka ordentligt andra gången man använder den. Min slutstats är alltså:

- Någon stänger av den med flit för att jävlas.
eller
- Den är lite seg i starten.

Jaja, nog om det.
Nu ska jag skriva på min uppsats. Jag mår mycket bättre idag. Mycket bättre. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback