Me and some friends...

Okej, gårdagen vart mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Måste erkänna att jag var lite opepp och depp under dagen men efter falukorv och makaroner och en dusch var jag på bättre humör. Mötte upp Eve och Grace i centrum för att sedan gå till Mattias. Det var final i Körslaget och dagen till ära hade både jag och Emma klätt oss i lila. Och Bollnäs vann :D Mycket bra, mycket bra...Sen blev det brått. Eve ringde från "sin" fest. Efter lite dividerande om vad, hur och när klädde vi på oss ytterkläderna och gick till Maria, där Eve var på fest. Det vart jag, Emma, Henke och Mattias. Vi sprang till bussen vid halv 11 och sedan var vi påväg ner på stan..


Bussbild


Vi sprang lite från Vasaplan till REX också och vi behövde inte stå i kö så länge innan vi var inne. Drack en P2 och dansade en massa. Träffade Erik och hans kompisar där inne och efter att vi tappat bort oss, några åkt hem och våldgästat Micka så hamnade jag, Emma, Erik och Co på Subway innan bussen skulle gå. 02.20 kom vi iväg med bussen, 03.00 la jag mig för att sova efter att ha ätit en sub.
En så himla kul kväll. Det blir oftast bäst när man är opepp. Synd bara att inte alla kunde hänga på :



Och jag är så glad.
Det var jobbigt men nog inte så jobbigt som jag hade trott att det skulle bli. För jag visste att det skulle ske. Och jag är så glad att jag inte bröt ihop när jag kom hem. Att jag inte tappade talförmågan helt när vi sågs. Att jag kanske såg det annorlunda nu. Jag kunde vara jag och det var ett viktigt steg för mig tror jag. Det är inte där skon klämmer..


Kommentarer
Postat av: Mélanie

Vilken härlig bild:)

2009-02-01 @ 13:28:24
Postat av: Elin

Ja, den är jättefin tycker jag också :)



Blev det fest hela natten nu förstår jag?!?! :p

Postat av: Elin

Naw vad du är gullig. Klart VI e bäst tillsammans!



Jag är glad att du resonerar som du gör Elin, men det sa jag ju redan på sms imorse :) Jättefin bild btw!

2009-02-01 @ 13:53:32
Postat av: Emma

Tycker också att bilden är jätte fin!! Det var som du sa, opeppat i början men som tur var tog vi oss i kragen och det blev en helt underbart rolig kväll!! Jag vet inte vad jag ska säga om det andra, men jag är imponerad över hur proffsigt du uppträdde och jag är glad för att du är glad!! Kram ses snart!

2009-02-02 @ 09:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback