Don't look back in anger...

Nu har jag kommit hem från att ha suttit på Ume City Airport i mer än 3 timmar. Man blev lite mosig i huvudet efter ett tag ska jag säga.. Systers plan skulle komma först 13.40 men det blev försenat pga av tekniska problem. Jag satt kvar för annars hade det blivit hem och vända eftersom bussarna inte går så ofta dit ut. Det nya planet skulle gå vid halv 4 men sen fick det också problem. Det slutade med att de måste boka om vilket betyder att sister inte åker förens imornbitti :/ Typiskt :/ Fast man vet hur det är att vänta nu i alla fall, det har man ju gjort förr... Längtar tills imorn när hon kommer i alla fall.

Kan ju passa på att sammanfatta gårdagen. Det var en väldigt lyckad kväll med god middag och roligt snack innan alla gäster kom. Det vart till slut en rätt packad korre med massa folk.Trevligt! "Mina" gäster och jag beslutade att inte gå ut så efter lite snack på rummet blev det Baloo, Vänner och hemgång. Killarna var väldigt intressade av min Cosmo :) Erik agerade paparazzi under kvällen och tog endel kort. Men eftersom jag vill behålla mina vänner göra jag nog bäst i att inte visa dom här.
Resultat: Trevlig kväll :D

Nu ska jag dra mig till ICA, handla lite och kanske köpa nån mat eftersom jag inte orkar laga mat nu... Sen blir det boardgames med korren.

Kommentarer
Postat av: Emma

Någon fin bild kanske du kan lägga ut?? det tycker vi är ok, eller hur?? :D puss puss

2009-02-23 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback