When the moon hits your eyes :p

För att det är Alla hjärtans dag idag tänkte jag lägga upp en bild på temat kärlek.
Det var min födelsedag och vi skulle fortsätta festligheterna hos Emma&Erik. I slutet av januari bör man veta att det kryllar av konstigheter i Umeå. Folk är utklädda och kanske lite väl påverkade av alkohol. Det kallas nollning (eller om man ska vara korrekt: inspark.. ). Hur som brukar dessa nollor få en massa uppdrag som de ska utföra på stan. Man är på sin vakt om det händer något skumt under dessa veckor.

I alla fall så var vi påväg till festen och vi hade kommit till Centrum. Två överförfriskande killar iklädda orange t-shirt kom bakom vårt gäng. Det blev väl lite snack antar jag, man vet ju hur man är när man har fått i sig nåt glas vin. Hursom kom det fram att de fick massa poäng till sitt lag om de fick fria till någon av oss. Och eftersom jag var födelsedagsbarn föll lotten på mig.

Bildbevis:



Jepp, så såg det ut när jag en kall vinternatt blev friad till av en läkarstudent :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback