To paradise

Det var ju bra. Emilia och Alcazar gick direkt till Globen. Har en känsla av att Alcazars låt Stay the night kommer att spelas på dansgolven. Inget mig emot faktiskt. Gillade deras show, de är så proffsiga. Och Emilia var så söt och hade så fina kläder.

Nu ska jag snart sova. Jag har ont i magen. En av anledningarna är nog att jag är proppmätt! Frukost, lunch med bacon, ägg och potatis, paj på eftermiddagen och sedan något nytt som pappa hade lagat till till kvällsmat som var supergott. Efter det blev det ju som sagt en massa chips och Cola också... Man svälter inte här hemma inte. Jag tror kanske att det är dags att börja träna ordentligt snart igen, jag känner att jag borde det...Ser faktiskt fram emot att svettas igen :)

Natti natti angels. Höres imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback