They call me 'Stacey'...

Nu är jag uppe. Världens mensvärk och därför tänkte jag faktiskt plugga hemma idag. Hade planerat att gå till UB idag igen men jag tror att jag stannar hemma och läser lite istället. Skriva ska jag också göra så att jag har något nytt att skicka in till Pär på måndag. Söndag, måndag, tisdag och onsdag blir pluggfria för mig (sånär som på en handledning med Pär på tisdag morgon) eftersom min kära syster kommer hit och hälsar på lilla mig. Det ska bli myyys :) Men vad vill du göra syster?! Tyvärr erbjuder Umeå inte så mkt mer än att fika, shoppa,prommisar, plugga, träna och gå på bio... Har någon nåt förslag?!?! Vi ska i alla fall se Bedtime stories med Adam Sandlar och Russell Brand. Vi ska se innebandy också, heja VIB!! :)

Näe, nu ska jag fixa lite frukost innan jag ska börja läsa min intressanta bok. Älskar att man faktiskt får göra något man är extra intresserad av :)
Sen är det skidor på TV idag oxå. Det vill jag inte missa. Anders Södergren ser ju så spillivinkig ut att man bara måste heja på han :p Och Johan Olsson och de andra svenskarna så klart :)

Förresten, det bjuds på På Spåret-finalen hemma hos mig ikväll klockan 20, den som vill är mer än välkommen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback