Poisoning your fantasy

Nu har jag precis(eller för ett litet tag sedan) ätit middag med familjen. Har tittat lite på hur jag ska göra med visum etc till Sydafrika och allt verkar vara under kontroll tycker jag.. När jag kommer upp till Umeå igen ska jag fixa det. Fast det är lite krångligt också, det kan man ju inte komma ifrån.

Elin var här på eftermiddagen och vi fikade masariner och kaffe. Och så pratade vi en massa. Det var kul och jag blir glad av att vara med henne. <3 Vi är så bra :)

Och syster kommer med sin nya musik hela tiden. Eller sånt som jag inte har hört i alla fall :p Hon hade införskaffat Glasvegas nya skiva. Sådär tycker jag. Fast sen visade hon videon till Alicia Keys och Jack Whites låt Another way to die som är den "nya" Bond-låten. Hur bra är inte den då?!?! Och videon är så himla cool också :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Som du sa: Vi är bäst tillsammans! :)

2009-02-05 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback