People get ready

Sitter här och ska snart på handboll med Jennie och kolla på "mitt" gamla lag när de möter Skuru. Ska bli kul att se lite handboll igen :)

Igår kväll var jag med Elin. Vi åt god kinamat (jag älskar friterade räkor!!!) och drack lite vin. Sen tittade vi på Melodifestivalen och ah. Dom var inte lika bra som förra gången men det var väl bra att HEAT och Måns gick vidare i alla fall. :) Det är mysigt att vara med Elin och till sommaren förhoppningsvis blir vi sambos :D Nu ska vi leta leta leta! Ska bli skoj!



Idag är det sista dagen här innan jag far hem till norr igen. Ska bli spännande att se hur kallt det är där nu :) Och hur kul som helst att träffa alla igen!!!

Lägger upp en mysig bild på mig och syster i bilen efter middagen igår bara för att jag tycker att den är så fin. Hon och jag kan i alla fall titta på Bg Fat Quiz of the Year och förstå humorn i det. "I took a bullet for my nan" :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer bli så bra! :D



Och förlåt Elin, men jag kommer aldrig fatta det där med prinsen å kriget eller vafan det var :P



(Jag kommer inte ens ihåg att den där bilden togs på juldan..)

2009-02-15 @ 12:23:21
Postat av: Elin

Mm eller hur. Fast jag måste ju ha varit jävligt bra eftersom han fortfarande dillar om det :P



Haha ja det är en jäkla tur att Nelly har lika skum humor hon.. ;)



Och nej, men till skillnad från dej kommer jag ihåg liite av vad jag har för mig iallafall haha!

2009-02-15 @ 13:09:27
Postat av: Anonym

Åh, Big Fat Quiz of the Year är så sjukt bra! Det senaste var riktigt roligt, även om mina favvisar Goth Detectives inte var med ;)

2009-02-15 @ 14:41:31
Postat av: carolina

Oj, hoppsan :P Den senaste kommentaren var alltså min.

Postat av: Mikaela

Inget slår Goth Detectives! =)



Jag tror faktiskt att du och den andra Elin blir Kombo, eller är det något du vill berätta Elin? ;)



Umeå imorgon!!! See you there!

2009-02-15 @ 16:10:31
Postat av: Elin

Hihi, du har rätt Micka.. Vi blir kombos... Men faktiskt anser jag att man kan säga sambo även om man bara är kompisar... :p



Och ja, Goth Detevtives är bäst! Har inte tittat ordentligt på 2008, får göra det :)

2009-02-15 @ 18:17:16
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback