Oh happy day...

Nu har syster åkt hem och jag sitter här ensam i mitt rum. Funderar lite på uppsägningen av lyan men jag ska höra en sak med Emma sen när vi går och tränar. Här kommer dock en lite genomgång av vad vi har haft för oss dessa dagar:

Måndag:
Syster kom på morgonen. Vi kom hem till mig, gick och handlade och sedan gick vi en prommis runt campus med en lunch på Humhuset. Vi gick hem och slappade lite (båda var sjukt trötta!) sen for vi ner på stan och gick runt lite i lite affärer innan vi åt på Frasses (syster älskar Frasses :)). Sen blev det Bedtime Stories. Det var en helt okej film men bättre än det var den tyvärr inte. Fast jag tycker att det fanns vissa roliga inslag och Brand är ju bäst. På kvällen blev det återigen slapp och fika i korren.

Tisdag:
Jag gick till skolan för hadledning med Pär. Det gick bra. Ska ner till Sthlm en snabbis nästa vecka(aj, det svider i plånboken!) men det ska bli otroligt intressant också. I alla fall, gick hem och år lunch med syrran och sedan gick vi på museerna på Gammlia. Hade en del nya utställningar och dom var bra dom :) Efter det blev det hemgång, korvstroganof, semlor, fika med vänner och kvällen avslutades med glass, popcorn och en sammanfattning av Oscarsgalan på TV:n.

Onsdag: Sov så länge vi ville och vid halv 12 hade vi fixat oss och gick ner på stan i det fina vädret. Present till far inhandlades, en vattenkockare till korren köptes och sedan möte vi upp Emma och det blev fik på Schmäck. Mums. Sedan for vi ut till flygplatsen och medan vi väntade på systers plan tog vi en fika.

Det var så trevlig att ha syster här. Saknar henne redan!!
Nu ska jag fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback