My eyes are not the first to cry...

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen av denna blogg dessa dagar. Med en vecka här i söder finns det mycket att hinna med och jag har haft ett relativt hektiskt program. Sen blir det ju inte heller att man sätter sig och bloggar när familjen stökar i bakgrunden.

Idag gick jag upp min vanliga tid, d.v.s 8.30. På förmiddagen pluggade jag lite, var tvungen att byta plats ett antal gånger för solen bländade mig och gjorde datorskärmen svart. Jag hann också boka klipp till på torsdag :) Efter lunch for jag ner till Nynäs. Blev banken som sagt, en snabbis på bokhandeln, Hemtex, Lindex och Kicks. Sedan väntade jag på bussen. Borde för övrigt bli förbjudet att röka i busskurerna. Trevlig doft man får i frisyren, och ni som känner mig vet att jag har mycket och långt. Näe, usch! Och jag lovar, 50% av de som väntade på bussen rökte!
Kom tillslut hem i alla fall, efter att ha överlevt en färd med en 100 gymnasieelever. Näe, jag är inte bitter jag men ja, nu är jag nog vuxen, måste jag säga...

Nu på kvällen har Jennie vart här
. Vi tittade på Grease, det är r film. Så himla härlig musik och roliga danser! Sen pratade vi en massa också. Det är alltid kul att ses!

Nu ska jag sova. Imorn blir det Sthlm som gäller och då gäller det att vara i sitt esse. Museibesök står på schemat :)
Nu ställer jag klockan på 7.00. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback