Morning has broken

Igår var det ännu en bra dag. Började på morgonen att jag försökte plugga lite men det blev bara lite. Bättre än inget i alla fall. Sen for jag ner till Nynäs där jag klippte mig hos Hélen. Blev bra det med. Mycket mycket kort blev det, måste bara vänja mig vid det :) Slänger in en bild som jag lovat sen för nu ligger jag i sängen, håret är ruffsigt och jag har min Ior-tröja på mig. Jag ska bespara er den synen :p

Efter klipperiet igår for jag återigen nästan in till staden Stockholm för att först möta syster i VH sen mammai Älvsjö. Vi hittade varandra tillslut sen åkte vi ut till Bromma där bror och hans klass skulle spela. Vi kom dit vid 6, dom skulle spela vid 20.30. Men det var ett litet ställe och vi hade tid att äta. Mumsiga pommes var det!!! :) Sen blev det efterrätt och kaffe.

Vi 20 i 9 började dom spela. De var tre olika ensamblar(?) och alla var hur duktiga som helst! Även om det var jazz som kanske inte är något jag lyssnar på så mkt så var det toppen. Bror var så duktig på trummor, man kan inte låta bli att bli lite stolt :D



Vi hämtade upp pappa på Gullmarsplan för han hade vart på hocki (Djurgården vann :/) Sen var vi hemma vid halv 12. Trött som få...

Nu är jag jättehungrig på frukorst så det får det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback