Just a little bit...

Jahaja, nu är man hemma från vad som blev en heldag i alla fall. De olika "ämnena" kom och skulle få oss att välja dom till det tredje året. Det var konstvetenskap, etnologi, medie-och kommunikationsvetenskap, kulturgeografi, arkeologi, ekonomisk historia, idéhistoria och historia. Jag skippade det sista, som var nån zorts filosofi, för ah, jag orkade inte och de andra skulle gå så :p Det var hur som en intressant dag och jag är lite inne på att se om dessa kurser börjar på våren oxå eller om socialantropologi börjar på våren. Är sugen faktiskt att läsa historia eller nån sorts kulturegeaografiturism som verkade kul. Ska kolla upp det där tror jag nog... Annars kanske det blir skojiga saker senare i år :D




Nu ska jag sätta på hög musik och packa ner mina saker.

Ikväll bär det av söderut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback