Isn't happiness worth more...

Idag då? Jo, jag har varit i skolan och läst lite. Boken som det tipsades om på handledningen var toppen :) På förmiddagen postade jag iväg mitt pass och massa papper till Sydafrikanska ambassaden. Hoppas att jag får mitt visum.  På eftermiddagen vart det träning med Emma och Eve. Känns bra att komma igång.
Huvudvärken är så gott som borta nu och jag mår bra. Lite trött är man väl bara men det är som det ska :p

Juste, jag lyckades riva mig på nåt skumt sätt när jag skulle borsta ner ett hårstrå i handfatet. Hur som blödde det som in i norden från min knoge vid långfingret på vänster hand! Kunde inte få det att sluta! Och det är ju inte världens bästa stället att fästa ett plåser heller :p Men efter en härlig dusch hade det typ slutat så det var bra...


Nu har jag ätit lite glass och tittat på YouTube.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback