I just can't get enough...

Sitter just och tittar på det supersvåra super-G:t som Stig Strand uttryckte sig. Tyvärr gick det inte alls bra för Jessica och Anja men det är i alla fall lite spännande att titta på. Just nu leder Vonn. Det är bra det :)

I skolan idag var det lite genomgång inför uppsatsen och vi "fick" handledare. Jag fick Pär jag, det är bra. Sen var vi på UB och kollade i B-hyllan (museologihyllan med andra ord). Hittade en bok som verkar så himla bra och precis tar upp det jag vill titta på :) Är dock 10 år gammal men jag kan ju i alla fall titta i den tycker jag nog... Perfa, nice :)




Nu ska jag fortsätt kolla skidor.
Tjingeling så länge...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har redan förträngt det som hände på hemvägen? =)



Just can't get enough av Depeche Mode?

2009-02-03 @ 14:19:11
Postat av: Elin

Nejmen juste.. Näe, jag får skriva ett eget blogginlägg om det skulle jag tro... Kommer inom kort :p

Postat av: Mélanie

vad hände på hemvägen!?

2009-02-03 @ 14:52:11
Postat av: Elin

Tyvärr Micka. Det var Darren Hayes - Crush(1980 Me) som jag syftade på...

2009-02-05 @ 11:16:00
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback