Fredagslista

Fredagen är snart slut och jag tänkte ge mig på en lista så här innan jag ska gå och sova.
Idag har det varit svårt att hitta på någon faktiskt men det blev till slut:

5 saker som får mig att längta till våren:

  • Solglasögon. Jag älskar alla sorts brillor, fast jag passar i lång ifrån alla.
  • Vårkläder. Att klä på sig måste inte ta forever och det är så snyggt med vårkläder.
  • Glass. Ser fram emot att gå med en god Magnum Classic i handen...
  • Prommenader. Dom är i och för sig alltid härliga men extra på våren. Luften känns "ny" och solen skiner, glänsande vatten - härligt!
  • Frihet. Efter dagar av vinter är det så härligt att känna sig fri från den mörka årstiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback