But now it isnt true

Jag har just tittat upp lite om visum i Sydafrika och jag vet inte om jag behöver det ens. Tydligen får svenskar vara i landet på ett business permit upp till 90 dagar. Men jag vet inte riktigt. Annars blir det lite brått att skicka in papper och så för det ska vara inne minst 6 veckor innan man åker. Och jag kan ju inte hämta ut mitt pass förens den 16 februari och då måste jag skicka det direkt ner till Stockholm och ambassaden. Men det ska nog lösa sig. Har ju faktiskt en vecka där så och om jag skickar rekomenderat tar det kanske inte sån tid?! Aja, får prata med mamma om det...Allt går att fixa :) Vill ju inte att det ska bli nå problem med det dock... Jaja..


Så idag då. Var i skolan ett tag, gick igenom synops och så. Sen for jag och Emma ner på stan för jag skulle fixa passet som sagt hos polisen. Vi missade just bussen som gick dit och jag trodde det var jättelång men det visade sig att det bara tog en 10 minuter att gå dit. Så nu har jag fixat ett nytt pass i alla fall. Sen vart det Tehörnan innan vi for hem och gick på ICA(som vanligt:p)... Träffade Mél där, det var trevligt :)

Nu sitter jag här. Vet inte om jag orkar börja med uppsatsen, vore bra men jag har en liten jobbig huvud/bihålevärk så jag tror inte att jag orkar att sitta här framför datorn mer nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback