At last

Det är lördag och jag slappar. Grattis till pappa som fyller 54 år idag :)

Har varit på ICA och handlat lite och så har jag hämtat ut mitt pass med mitt visum till Sydafrika. Wow, det här händer verkligen! Är så pepp och ser fram emot det så mycket. Det ska bli så otroligt spännande och så kul att träffa de människor som kom att betyda så mycket i mitt liv under 1 år. Det kommer gå jättebra.
 
Just nu vill jag ge alla en stor kram.
Jag behöver inte oroa mig alls för jag vet att jag har de bästa runt mig som får mig att må så bra. Folk ställer upp, lyssnar på mina problem, skrattar med mig, gråter, dansar, festar. De finns där. Och ibland vet jag inte varför jag känner mig nere?

Nu ska jag läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback