And your head feel twice its size...

Burr. Det är kaltt kallt ute. -27 sa Henke att det var imorse.

Dagsverke:
Har varit i skolan för grupphandledning och det gick bra, kul att höra vad de andra skrev om och bra att höra lite om vad man måste jobba med. Efter en snabbis på bibblan for jag ner på stan och hämtade ut mitt nya pass. Jag ser också jättesminkad ut. Plus att det ser ut som att jag har ett munssår vilket inte är fallet. Jepp jepp, nu ska men ha detta tills man är 30+ då, lika bra att vara okej nöjd. Nu: ligger i sängen.

Hälsa: Usch. Mådde piss imorse och när jag kom hem la jag mig bara ner i sängen och glodde. Skippar att träna idag för att jag hoppas på att inte bli sjuk. Usch.

Status i rummet: Kaos. Smutsig disk, ouppackad väska, kläder på golvet, hårproduktsflaskor på bordet, en trasig handväska i hallen, plattången på golvet, kort som hänger hur som helst på väggen. Mm, jag måset helt enkelt städa när jag orkar.

Nu ska jag titta på Big Fat Quiz of the Year 2006. Goth Detectives piggar kanske upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback