Magen är viktig...

Ibland förstår jag mig inte på min mage asså!
För några dagar sedan åt jag och Elin lax och ris vid 3-tiden. Jag blev hur mätt som helst! På kvällen vid 8 tog vi två mackor, lite mjölk och gifflar. Dessutom poppade jag popcorn.
Tror ni ändå inte att jag vaknar på natten av ett sug i magen?!?!

Ja, och nu har jag just ätit mat och jag känner mig fortfarande lite hungrig... Hm?

Kan det vara för att jag har börjat göra av med mer energi på dagarna? Min mage är väl van vid mer mat om jag gör mer saker. Frukost, ordentlig lunch och en stor middag... Dessutom måste jag nog handla hem bananer tror jag.. Och kanske äppelsmos till gröten jag äter på morgonen... Det blir bra det...

Nu var det nog om min mage ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback