Ute på landet

Efter en orolig natt med fyllesamtal och sms från en gullig man tog jag mig upp vid 9 och fixade mig till det att Jennie och hennes mamma hämtade upp mig vid 11-snåret.

Har spenderat en heldag ute på Lisö för att fira hennes födelsedag. Vi var inte många men jag fick träffa hennes kompisar och det blev supergoda grillspett, potatissallad, såser och gott vin till middagen. Efter det var vi mätta och belåtna men vi kunde ju inte missa efterrätten. Glass, chokladsås, banan och marränger :) Mums... Efter det vart det lite snack om filmer och sexuella attraktioner och konstiga fetischer.
Fråga till 118 100: Finns det kvinnor som tänder på bilar?
Svar: Ja, det finns både manliga och kvinnliga pyromaner. Det finns ca 100 pyromamen i Sverige.
Där fick vi oss ett gott skratt :)


Det var presentöppning också och av mig fick Jennie boken The Kite Runner. Samma författare som jag läser en bok av nu. Tydligen har denna fått superkritik och jag ska nog själv läsa den senare. På svenska är den känd som Flyga drake. :)

När det började bli kväller drog vi oss ner mot vattnet för att bada i deras varma badtunna.
42°C var det och ett dopp i havet friskade upp. Vi satt där i nästan två timmar innan vi begav oss hem, alldeles sådär avslappnade i kroppen...

Sedan fick jag sjuts till bussen och nu är jag hemma efter en kall prommenad i regnet. Har strumpor på mig för första gången på länge. Börjar bli lite trött men härdar nog ut ett tag till...
Nu ska jag lyssna på Fast Car med Tracy Chapman för att dölja det förskräckliga skränandet som för närvarande pågår i huset.

En toppen dag helt enkelt. Love!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en super dag!! Det var ju härligt som helst!! I like!! Ååhh, den där låten är super bra ju. Fast Car med Wyclef Jean är också bra!! Hoppas det går bra att jobba idag!! Puss o Kram

2009-08-16 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback