Så har det sett ut...

Det är okej, jag mår bra... Det är bara det att trots att de flesta av mina dagar inte består av så mkt så har de senaste varit fulla. Jag har träffat en gammal vän, Malin. Jag har jobbat. Och varit på DN-galan. Jag har inte ens hunnit prata på Skype så mkt så nu gäller det att ta igen tid... Jag hatar att det ska vara så dyrt att smsa och så :( Men duktig är jag och jag SKA hålla min gräns på 400:-. Så är det.

DN-galan igår var okej. Lite skum invigning, lite jobbbigt väder så det vart inte så jättebra resultat, inte många svenskar. Men vad gör det när resten av eliten är där?! Och det är ju tradition att se och jag tycker alltid att det är roligt att fara in dit :)



Och syster fick ryck ett antal gånger och började även gråta när Musse ramlade. Hon är rolig hon. Fast det klart, det var synd om han och jag stod oxå och hoppade på läktaren. Vad nära det var!!!
Sa till roomie att eftersom hon får lyssna på sin rock blir det Friidrotts-VM sen i augusti här på TVn i Nynäs..
Brabra :)

Sen har vi simningen som gått som den gått... Jaja, bättre blir det nog och Sara är ju bra så :)
Att träffa Malin var skoj. Gick prommis och fikade in her hood, Farsta,
Och jobbet var stressigt men det klarar man.

Nu är jag ensam hemma i massa dar. Tror att jag beger mig till syskonen imorn, blir FF på måndag nämligen :p
Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback