Ibland känns det värre...

Varör har just jag förälskat mig i en man på andra sidan jordklotet?
De som känner mig vet ju att jag lätt gör en höna av en fjäder och nojjar för inget. Men kanske finns det en mening? Jag har trots allt lärt mig massa om mig själv och att jag kan hantera det som behövs hanteras.
Varör har just jag förälskat mig i en man på andra sidan jordklotet?
Jag som älskar att kramas, att vara nära någon. Att andas. 
Varör har just jag förälskat mig i en man på andra sidan jordklotet?
Jag som alltid vill berätta om något roligt som inte ett sms här och där kan förmedla. Jag som vill prata om saker som är svåra att prata om på ett knackligt Skype. Man förlorar liksom känslan, kroppspråket när man tvingas kommunicera så...

Men med kärlek i bagaget klarar man det mesta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback