För att...

Jaha, nu sa Elin att jag inte hade bloggat på ett tag. Pah?! Men jaja, jag får väl ta tag i det då....

Igår var det jobb på förmiddagen. Sen kände jag mig kanske deppig och trött hela kvällen. Ibland saknar jag honom så mkt att tårarna alltid ligger bakom ögonlocken. Idag har vi redan varit nere på stan och fixat lite. Födesledagspresenter stod på schemat och vi lyckades hitta bra tycker jag :) Nu har vi ätit lunch och nu är det slapp som gäller. Kommande dagarna blir det jobb, träffa Fia, åka på fördesledagsfirande för Jennie och vara hemma hos mamma och pappa lite...

Ingen kul blogg kanske men blir man nästan tvingad så blir man... <3

Kommentarer
Postat av: LOUISE

ja fy satan va trist det är å inte göra nått..men när man väl har tusen saker o göra ångrar man att man inte njöt av att inte göra nått..visst e man aldrig nöjd? haha



var i nynäs bor du nu igen då? :D

Postat av: LOUISE

jaha härligt :D va ska du göra i höst då?



Ja det e fortsättningen..får alltså börja i en helt ny klass...den under min förra...gulp...

2009-08-13 @ 17:07:19
URL: http://louise1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback