Familjetid

Idag är det varmt och fint väder ute så att jag tror att jag ska sätta mig på balkongen medan tvätten min tvättas. Men innan det ska jag passa på att skriva lite om gårdagen.

Jag var i Stockholm med nästan hela familjen.
Det var mysigt! Det vart en tur på Buttericks för mamma skulle ha saker till en fest de ska på. Sen begav vi oss till Kungsan (men inte utan att gå in i MAC-affären påvägen ;p). Där blev det lunch på TGI Fridays. Oj, jag blev såååå mätt att det inte är sant. Så gott var det definitivt!! :)



Efter det begav vi oss mot Årsta Havsbad för att ta ett dopp och sola lite...

Hehe, detta är min det-är-soligt-ute-och-jag-har-inga-solglasögon-min :p

Sen for vi hem och eftersom Elin jobbade kväll åt jag middag där istället för att behöva vara ensam.

Trevlig dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback