Extas

Två dagar har gått och jag trivs som fisken i vattnet. Jag har hittils haft två föreläsningar och båda har verkligen motsvarat mina förväntningar. Litteraturen är så otroligt bra att jag inte kommer att ha svårt att ta mig igenom den. Dagens föreläsning handlade om Historia och Emilé Durkheim hade sådana teorier om samhället och religion att jag blir glad. Glad för att jag tycker att det är otroligt bra åsikter.
Klassen är megastor och här är det inga klassrum inte utan stora föreläsningssalar. Föreläsaren som vi har haft nu är hur bra som helst och ger relevanta exempel och kopplar det till dagens samhälle. Sånt tycker vi om...
Stockholms Universitet är stort men jag trivs.
Träffade Mél igår för en lunch och lite stan. Så glad att du är här, har så kul med dig!!!

Åh, jag är kanske för positiv men jag kan inte låta bli!! :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Man kan ALDRIG vara för positiv! :) Kul att du gillar skolan och allt kring det.

Postat av: Mélanie

Detsamma!!!:) puss och kram

2009-08-25 @ 16:38:38
Postat av: Emma

Åh vad kul att du trivs! Vi är också en jättestor klass, det är faktiskt lite roligt att känna på hur det är också! (tycker jag). Hälsa Mel så mycket nästa gång ni ses, jag saknar er! Kram!

2009-09-06 @ 08:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback