2009/08/13

Nu sitter jag här ensam i lägenheten. Efter jobbet som slutade 12.30 gick jag och snabbhandlade på Konsum och när jag kom hem hoppade jag in i dushen. Oavsett om man blir svettig eller inte av jobbet så känner man sig alltid mkt fräschare efter en dusch. Och det vart en härlig lång en. Upptäckte att mitt blåmärke på vaden har blivit riktigt illigt blått. Hm, och jag vet inte ens vad jag har gjort? Haha....

Sen blev det lite omelett som jag kokade ihop med sås vi hade över. Faktistk gott :)
Beställde böcker till i höst också. De låter mycket spännande och jag får hoppas att de kommer innan den 24 augusti då första föreläsningen är. Klockan 8.00. Ingen slowstart här inte...

Nu har jag suttit och läst min bok A Thousand Splendid Suns. Sååååå bra ät den!!


Och så har jag väntat. Nojjat. Och det känns värre när jag är nere....

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback