I'm still awake

Nu är väskan nästan packad och nu sitter vi och har tittat på TV.
Usch, nu börjar jag bli nervös på riktigt. Kunde inte ens äta ordentligt :/ Imorn far jag!!!
Mobilerna funkar inte som jag ville och jag tror att det kanske får bli mitt svenska nummer där nere trots allt.. Stress!!

Idag har det varit sol ute så vi har varit ute och druckit kaffe och pratat en massa.
Sen har syster spelat gitarr och sjungit, jag har packat och vi har städat lite.

Här nere är det vår :)



Bjuder på denna också :) Har för mig att någon tycker att just sånna här bilder är precis mig eller hur man säger :p







Har btw skaffat en resedagbok nu och jag heter
ElinFernis för er som vill läsa vars mailadress jag inte har :)
Gå in och följ mig under resan vet ja.. Har inte skrivit något ännu dock :p
http://www.resdagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Emma

GAH! Vad roligt Elin, jag spricker snart! Tur att du har skaffat en resedagbok så vi kan språkas även om du är i Sydafrika :D Jättefina bilder! Kram kram!

2009-04-11 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback