Though I learned from you

Sitter på bussen nu.. Ibland är det bra med mobilt bredband så att man kan fördriva tiden lite. Nu är det mindre än tre timmar kvar och vi har precis farit från Tönnebro.
Imorn blir det lägenhetsvisning med Elin :) Spännande! Jag hoppas att den är bra för hyran och allt tycker jag verkar toppen! Jag längtar till att dela lägenhet med Elin och att få ha sina egna saker!






Och jag kan inte börja förklara hur glad och varm jag blir i hjärtat av alla fina kommentarer.
<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du kom hem ok igår med alla dina saker och Lycka till idag på lägenhetsvisningen!! Du måste skriva här sen och berätta allt!

2009-04-03 @ 08:06:39
Postat av: Emma

Nu måste du blogga lite Elin :)

2009-04-05 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback