Hectic

Förlåt förlåt för att jag inte har bloggat på ett långt tag. Det har vart en alltför hektisk helg hemma och jag har varit alltför trött för att skriva. Det är jag i och för sig nu med men nu sitter jag på tåget upp till Umeå. Ska nog snart försöka sova lite för jag antar att det blir svårt. Men rutinerad som man är har man med sig både filt och kudde. Plus att jag är supertrött så ett litet tag borde det i alla fall gå..
Imorn är det opponering, jag är lite nervös. Sen ska jag nog bege mig till Micka och vila lite...
Då kan jag blogga om helgen för det orkar jag inte med nu..  Foton får ni med :)

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du, du ska få det! När vi har flyttat in har han VIP-pass till alla rum om vi säger så! (Om du nu kommer ihåg vad vi pratade om häromdan :p) Kraamaar

2009-04-06 @ 19:26:20
Postat av: Emma

JAAAA! Bilder :) det blir toppen!

2009-04-07 @ 08:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback