'Cause I got dreams of love...

Nu sitter jag faktiskt vid mor och fars stora dator. Lite ovant... Vet att jag lovat att lägga in bilder men jag hade tyvärr inte sladden i bussen som jag trodde så jag fick sitta och göra nada i 10 timmar istället och nu orkar jag inte. Nu är jag slut. Sista tiden har varit hektisk och det tar ut sig :/ Dagen har ägnats åt att åka tåg, shoppa lite till Sydafrika, hälsa på farmor och anmäla sig till hösten. Lite telefonsnack har det blivit också...

Åker om mindre än två dygn och nu börjar nerverna kännas.
Lite resfeber har jag allt över att åka över hela jorden typ. Men det kommer gå bra och jag är så spänd att träffa alla där nere igen. Och praktisera på ett coolt museum!! Jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer att kännas!!! Imorn blir det att packa...



Somehow, somewhere I'll see you again...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att du får det roligt i SA nu Elin, men de vet jag att du kommer! :)

Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 19:33:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback