I'm so excited :)

Om ungefär fyra timmar sitter jag på bussen ner till Stockholm och Arlanda.
Planet går vid 12 imorgon så det blir en härlig morgon på Arlanda. Vi är framme i München på eftermiddagen. Sen blir det Oktoberfest för hela slanten. Det ska bli hur kul som helst och jag längtar verkligen!

Jag har, trots att jag är 21 år, aldrig varit utomlands med mina tjejkompisar.
Jag har vart ute och rest med familjen, själv och på diverse cuper.
Jag har varit runt om i Sverige med kompisar.
Men aldrig har jag åkt med mina kompisar på en resa utomlands för att vi ska ha kul.
Så gissa om jag ser fram emot det!!



Sen att vi ska åka buss, genom Sverige, på natten är en helt annan femma.
Men vi gör det tillsammans :)

See you on monday! Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att ni får de kul!! Hur ser hösten ut annars? Vi måste ju komma och hälsa på dig! Kram

2008-09-22 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback