We were meant to be untamed

Nu har just tjejorna gått hem. Ikväll vart det en härlig tjejig kväll med först middag, sen Top Model och sedan tittade vi på kläder som man inte längre ville ha. Blev faktiskt några kap för mig, student som man är måste man ju utnyttja gratis :p Nu är jag jättetrött så snart ska jag sova men en sammanfattning av helgen blir det dock först:

I lördags var vi ute på en promenad runt Nydalasjön. Vi hade med oss matsäck och vi satt på en brygga och myste och pratade. På kvällen var vi hemma hos Eve för lite förfest. Vi kollade TV, grät å klipp på YouTube, skrattade, sjöng och diskuterade hur vi skulle ta oss ner på stan. Efter att cykling blivit uteslutet och buss kändes jobbigt beställde vi en taxi som skulle ta oss till REX. Nu kommer vi äntligen in där för det är 20-årsgräns nu :) Vi kom precis lagom till att missa kön och hitta ett bord. Resten av kvällen bestod av dans, sång, nattmat på Frasses, hemfärd och ett snabbesök på ett dött Krogen Krogen.

När jag vaknade på söndagen klockan 8 var jag allt annat än glad. Jag låg och drog mig en lång stund sen tog jag mig ut till köket. Där träffade jag alla andra och efter lite diskussioner vi oss för att fara och köpa pizza i Fladdos bil. Det blev först en snabbis till Strömpilen och sedan ner på stan....En och en halv timme senare satt vi uppkrypna i bostadensoffan,
jag, Annelie, Ladia, Emma och Edward och tittade på The Notebook.
Seeeeeeeeeg....men den fick ett fint slut. Sen efter ville vi se en till film och efter att jag och Edward blivit sågade till knäna för att vi inte sett Pulp Fiction blev det den. Skum men kul film. Kom i säng ett antal timmar senare än vad jag planerat....:p



Och att jag är riktigt nöjd med migsjälv just nu - jag tar tag i saker som jag inte vill göra men som jag innerst inne vet att jag måste göra :)
Nu blir det att sova, natti...

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du har rätt om mästefotografen haha :D Dock var det förra hösten!



Hörru, tycker vi borde kolla upp en helg och ta oss till Sundsvall snart!



:*

2008-09-17 @ 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback