Kräftskiva

Igår hade vi kräftskiva i korridoren.
Det var sex av oss varav tre "utbytesstudenter" som aldrig provat kräftor. Till vår stora förtjusning verkade det som att de tyckte det var gott :) Vi sjöng nubbevisor, åt en massa och ah, hade en normal kräftskiva med hattar och allt. Vid nio vällde det in folk. Nu var det fest på riktigt! Jag drack nog lite mycket shots för efter ett tag började alla tjata om vatten. Var kanske lite för överförfriskad.

Men kul var det och jag tycker att det känns hur bra som helst i den "nya" korren. Ett härligt gäng!

Vid 2 tiden gick alla och kvar var vi i korridoren. Det blev lite efterfest med Dexter men efer att jag somnat i soffan bestämde jag mig för att gå och lägga mig.

Nu är det snart dags igen!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad härligt att de nya i korridoren verkar schyssta och partyglada :) allt bra annars? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback