And I would have stayed up with you all night...

...om det behövs!!!

Dagens tentauppdatering då :p

Satt på UB och skrev från klockan typ 9 till 11 tilsammans med Emma, Anna och Grace. Sen gick det utför...Kom hem och åt en mycket konstig men otroligt god lunch. Satte mig framför TV:n och sydde i mina vantar (som jag till min stora bestörtning upptäckt hade ett hål i pekfingret). När det var färdigt skulle jag fortsätta skriva men sängen verkade allt för lockande att det råkade bli lite vilande istället. Vaknade inte förens en och en halv timme senare och då skrev jag lite till. Måste bara titta upp det här med citat av kvinnligt/manligt nu. Katarrzyna nämnde det på sin föreläsning men i vilken bok står det om det tro? Får fråga runt lite och ska kolla kurswebben med...
I alla fall, nu har jag 6 sidor, får inte vara så mycket mer. Men jag måste skriva en halv sida på bakgrund, det får bli imorn. Oj, kom just på att det är onsdag imorn - wonderful!!! Då har jag ju massa dagar att skriva på...:)



Annars är det lugnt här i Umeå. Höstvädret idag var, som vi är bortskämda med varje dag, hur fint som helst. Och idag var det frost oxå, det börjar bli vinter - me like! Hoppas att det blir en riktigt snöig och fin vinter i år!



Pricken över i vore bara om jag kan hitta någon mysig att dela de kalla vinternätterna med....





Kommentarer
Postat av: Elin

:*

2008-09-30 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback