I used to dream, I used to glance beyond the stars,...

... Now I don´t know where we are.



Vad händer? Jag som alltid är en så glad och positiv person har helt plötsligt hamnat i en dimma då jag bara vill lägga mig ner och sova. Det är inte kul någonstans. Kanske beror det på tentan och att jag tycker det ska bli jobbigt? Kanske beror det på att jag saknar närhet, jag vill krama någon, mysa, prata och bara vara? Kanske beror det på att jag landat efter resan? Kanske beror det på att jag är är förkyld? Kanske beror det på att det är höst? Kanske har jag mognat och vet att det är okej att vara sårbar ibland? Kanske beror det på att jag vet hur jag är?

Jag är trött, less, vresig och förkyld...

Nu ska jag på MUSUM-möte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback