You're so hypnotic on my heart...

Sitter å ska snart ta itu med He's uppsats till morgondagens handledning. Å jag som läser så sakta kommer säkert sitta längre än vad jag tror. Men men...Snodde en lista ev El som jag tyckte var lite kul så här kommer den...

DAGENS VILL-HA: Sommarlov hos familjen!
DAGENS CITAT: "Undrar om han fortfarande gör så?" Haha, jaaadu So, det har jag med funderat över :)
DAGENS GODIS: Godis för mig? OST ;)
DAGENS KÖP: Tuggummii, strösocker och florsocker - jiha :)
DAGENS DROG: Musik!
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget alls...
DAGENS PRATGLADA: Haha, tänkte just på det och det måste väl vara jag själv (sitter instängd på rummet och skrivet hela dan så då klart att man vill prata lite! Lr mkt :p )
DAGENS DUMMASTE: Att det är sol ute och jag måste sitta inne :/
DAGENS ROLIGASTE: Mina roliga samtal med So :)
DAGENS SÖTNOS: Gavin DeGraw - han är så söt i slutet av Follow Through videon - It made my day!!
DAGENS BÄSTA: Att jag känner mig nöjd med det jag skrivit.
DAGENS SAKNAD: Sällskap över huvud taget!
DAGENS PLANER: Läsa He's text, äta, duscha, baka och se Melodifestivalen (semin) hos Ev :)
DAGENS LÅT: Gavin DeGraw - Im in love with a girl. Can't stop listening to it!
DAGENS FRISYR: Lite olika :p
DAGENS SMINK: Nada
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar och t-shirt.

Okej, nu åter till plugget - wish me luck :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback