We're done if who we're undone, finished if who we are incomplete...

Jag passar på att bjuda på ett av mina favvocitat (i rubriken)...

Nu har jag visst massa tid kvar innan jag ska gå till skolan... Det brukar bli så för mig när man ska upp första gången på länge. Men det är skönt, har kunnat ta det superlugnt :)

Idag är jag glad.
  • Uppsatsen ska vi lämna in idag och man behöver inte tänka mer på att skriva på den(iaf på ett tag).
  • Vi ska ner på stan efter skolan och käka lunch och inhandla utklädnad till imorn. Mys :)
  • Brännbollsyran börjar imorgon vilket betyder fest hela helgen!! :)
  • Vi kommer kanske inte vara bäst på brännboll men kul kommer vi ha!!!
  • Igår såg jag och Mel Borta med vinden. Nu har jag äntligen sett den oxå så nu är man ett steg närmare att kunna hänga med i alla konversationer :)
  • Snart är det sommarlov i tre månader
  • och jag har sommarjobb!
  • Det lutar mot att det blir en kortsemester till Tyskland i höst :)
  • Låten Dreams gör mig på gott humör.
Och sist men inte minst:
  • Det är vår ute!!!
Nope, nu ska jag kila iväg till plugget. Hoppas att jag får nån bra att oponera mot *håller tummarna*
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback