There's nothing we can't reach...

Idag är det tisdag och bara två dagar kvar tills uppsatsen ska vara inne. Jag tänkte gå iväg till skolan idag och skriva lite på min sammanfattning. Det är dagens plan. Sen har jag skickat iväg uppsatsen till mor och far också så de ska höra av sig ikväll med lite synpunkter. Imorn blir det finliret som gäller, på torsdag 10.00 ska den vara inne och på fredag är det brännboll :D

Jag tror att det är något som går här i Umeå nu för jag känner mig helskum i huvudet och kroppen. Kanske är uppsatsnerver eller? Det blir nog superbra tills brors student. Som jag btw har köpt en klänning till nu - jättefin :)

Nope, nu ska jag betala lite räkningar, borsta tänderna och gå iväg till skolan...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback