Oh, out of the light, like a star, like a hero...

Å det blev ingen medalj för Sverige...Förlorade med 4-0!!! Skit...Men men, det kommer säkert mer gånger..Å Umeå spelade lika i hemmamatchen så det var kanske inte det bästa heller. Får hoppas att de vinner mot Frankfurt senare då...

Å filmen Confessions of a dangerous mind igår var väldigt spännande. Lite flummig kanske(sagt av säkra källor) men det gjorde inget, sånna filmer är bra ibland. Fast det var nog inte den bästa jag sätt om jag säger så men helt klart bra. Skådisarna var ju oxå super så...Å Brad Pitt och Matt Damon fick vara med där på ett hörn..:)

Idag gick jag och tränade, alldeles själv :) Superjobbigt Afro-pass men det kändes bra ochdet var skoj. Fast nu har jag inte dansat på ett tag så att fötterna blev lite möra :/

Resten av dagen har mest vart slapp. Inte gjort mkt alls förutom tittat TV, surfat nätet, skrivit lite på uppsatsen å ätit. Såg nyss Inför Eurovision Song Contest. Kalla mig töntig men jag tycker att det ska bli spännande att se finalen på lördag. Och såklart kom Sverige högt upp när de röstade. Men det fanns faktiskt andra låtar som var bra oxå..Fast jag håller ju fan alla mina tummar för Perrelli på torsdag så att hon kommer med till finalen..

image74

Nu e det dags för brännbollsträning känner jag så kom igen nu alla!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kloka källor det där tycker jag.

2008-05-19 @ 17:54:13
Postat av: Yennipher

Haha ja jag ska se vad jag kommer ihåg, Martin är en hejare på det där så jag får väl fråga honom om jag inte minns ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback