Lite lista i brista på ork att skriva nått annat...

Två saker som skrämmer dig
1. Att jag ska bli sjuk -igen  
2. Att falla

Två saker du har på dig just nu
1. Jeans
2. Kofta

Två av din favoritlåtar just nu
1. Leona Lewis - Better in Time
2. Maroon 5 - Makes me wonder

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Kärlek
2. Humor

Två sanningar
1. Jag är för ambitiös ibland
2. Jag vill aldrig aldrig göra någon besviken - inte ens nån jag inte gillar...

Två saker som du attraheras av
1. Humor
2. Förståelse

Två av dina hobbys
1. Umgås med kompisar och snacka massa
2. Hitta på nya saker!

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Mer pengar (allt blir ju lättare då för en fattig student)
2. En kamera

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Jag älskar att shoppa.
2. Jag skriker när jag blir rädd

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. Jag älskar sport
2. Jag är ibland inte så känslomässigt inblandad i saker.

Två saker du tänker på just nu
1. Att jag måste börja skriva uppsats
2. Och hur jobbig det är att vara FÖR ansvarstagande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback