Im getting me an Aussie man ;)

Så här i uppsats-tider blir det ju att man sitter hemma endel och väntar på inspiration eller bara slappar. Så jag har hittat mitt nya favvoprogram på 5an - McLeod's daughters. Och jag vet att det är töntigt men det är ju spännande(tänk bara att de var tvungna att sätta djuren i karantän!!). Plus fina killar att vila ögonen på(fast vissa säger att en viss ser ut som ett arsle i ansiktet!) och härlig engelska.

Romantik, spänning, intriger, vänskap och problem...Ja, den har allt såhär när man sitter och tar en paus i skrivandet...

image75

Nu är jag superhungrig så det ska bli gott med tacos hos Ev snart :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: dessan

haha, tack elin! Hoppas allt är bra med dig och att studerandet går som på räls. ta hand om dig, kram dessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback