I am here still waiting though i still have my doubts

Ikväll blir det slappkväll tror jag bestämt. Jag har ingen större matlust eftersom det är den där speciella tiden på månaden. Blä...Men ah, A girls gotta eat så jag får väl ta mig ut i köket lite senare...Måste iaf vara klarduschad, ätit mat å så till 21.15 då filmen Confessions of a dangerous mind börjar på fyran. Hade tänkt se den ikväll jag eftersom ah, den verkar spännande. Sen dras jag till filmer med intressanta titlar(se bara Fried Green Tomatoes och What's eating Gilbert Grape - underbara filmer) så ja, det är nog därför jag vill se den...



image73


(För att bilder gör inlägget så mkt roligare!!!)

Idag är det fint väder ute men det är fortfarande kallt som attan. Idag gick jag till bibblan och läste lite om kulturbegreppet och etnicitet. Mkt intressanta böcker å det hade väl blivit kuligare om jag var på humör men idag är jag lite seg, av en del anledningar.

Var ju lite fest igår, var ok..Vi gick på Origo och det var ett liveband som spelade covers. De var väl sådär men jag och Hanna dansade järnet iaf :) Kom hem vid halv två och somnade som en stock. Gud vad jag är trött nu för tiden! Vaknade vid tio och efter jag sett på Miami Ink tänkte jag - näe nu får det vara nog!!! Så även fast huvudet gjorde lite ont och även om jag var trött masade jag mig till duschen.

Å igår förlorde ju Tre Kronor oxå. Det var tråligt men man visste ju att Kanada skulle bli svårt. Fast 5-4 var ju inte såååå farligt. Jaja, nu får man hoppas på en bronspeng då. Och så hejar ju jag så klart på Kanade i finalen!! Oavsett vem de möter är det mitt favvolag i hockey (efter Tre Kronor såklart)...Jag vet inte varför jag tycker om Kanade egentligen? Eller jo, coola namn på städerna, fin natur, snygg flagga,känns mer "dowm to earth" än USA å ah, snygga killar...Ja, jag måste besöka Kanada jag...

Efter att ha tryckt i mig lite jag-blir-så-sugen-på-sötsaker-en gång i månaden-godis så sitter jag här. Nu ska jag glo lite på internet, kanske lite So you think you can dance? - Scandinavia? Skandal att Robin åkte ut!!!!!!
Just, måste ju se hur det gick för Umeå fotboll oxå...

Oj, det blev ett långt inlägg men men...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hörru du, vi har faktiskt två anledningar till att gilla Kanada!

2008-05-17 @ 19:39:16
Postat av: Elin

Jamen såklart den du förstod på direkten, å sen den där sportsnubben eller vad det var som snackade kanadensiska! Å nu när jag tänker på det så var ju min backpacker från kryssningen kanadensare också! Iaf vad jag tror.. Haha ;P

2008-05-17 @ 22:04:36
Postat av: Mickan

Det kommer nog bli hur spännande och kul som helst :) Att vara i Italien och Tyskland är ju aldrig fel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback