Helgen...

Så, nu är jag nyduschad och klar efter dagens träningspass och hårfärgning av Ev. Min första så jag hoppas att det går vägen. Idag har det med andra ord inte blivit så mycket skrivande även om det skulle ha behövts. Har dock börjat och när jag väl kommer igång med saker kan det gå fort så jag är inte orolig.

Igårkväll kom jag hem efter en alldeles underbar helg hos kära mormor i Sundsvall. Det var första gången jag hälsade på henne själv och det var ju jättelätt att ta bussen härifrån till henne. Mkt rekomenderat och inte så farligt dyrt iaf :) Kom dit i fredags och mormor hämtade mig vi bussen och sedan for vi till hennes lägenhet. Har aldrig vart där under en längre tid, bara sovit över och hälsat på på landet så det var mysigt att vara där ett tag. Iaf, vi åt jättegod gös, satt på verandan och mös och tittade på TV. På lördagen for vi till landet och fixade lite där. Var jättebra jobbväder eftersom det var varmt men solen stekte inte hela tiden. Vi satte på vattnet, fixade med blandaren, bar ut möbler, krattade och fixade med grusgången...Mkt gjort :) Vi hann sola en del och äta mackor och dricka kaffe och bulle :)

image72


På kvällen var vi lite möra efter dagen så vi tog det lungt och sen åt vi oxfilé, klyftpotatis å så...Gooooottttt :) Sen blev det Körslaget och team Cans vann. Det var bra att de vann, dom var ju bäst tycker jag, mkt proffsiga :) Sen på söndagen tog vi en prommis förbi gamla huset där de bott, mysigt :) Sen blev det lunch och sedan kaffe på verandan. Kl. 2 for bussen och efter fyra timmar var jag hemma i Umeå igen. Det var en härlig helg och jag skulle kunna stanna längre men inte utan att man längtade efter kompisarna i Umeå litegranna.

Nu ska jag försöka skriva litegranna. Efter jag sett klart That 70's show det vill säga :p
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback