Hectic...

Jaha, så sitter man här. Det e skumt väder ute, jag tvättar och måste läsa lite inför uppsatsen men ah, ni märker ju hur det går :/ Har inte gjort ett dugg idag. Eller jo, jag å So va å tömde allt papper vid centrum. Inte mysigt vill jag lova! Sen har jag mest bara inte gjort nåt alls. Å jag som hade tänkt vara så duktig å börja läsa idag. Efter detta inlägg då så...

Helgen har vart ganska lugn. I lördagsmorse åkte El hem :( Jättekul att hon kom upp!! Jag somnade om som en stock när jag kom tillbax å vaknade av telefonen kl 11. Efter det var det bara att klä på sig, det var ju trots allt tid att gå upp. Det var så himla varmt i lördags och efter det att jag sett att solen sken och det var molnfritt började jag höra mig för om det var nån som ville ut i det fina vädret och picknicka eller käka glass. Efter lite om å men träffade jag He å vi gick ner på stan. Efter ytterligare 45 minuters väntan kom Ma och Li och vi kunde köpa vår efterlängtade glass. Efter att ha ätit upp begav sig jag å He hemåt igen medan resten letade kläder på stan. Jag var superhungrig eftersom jag inte hann äta nån lunch men eftersom jag helt plötsligt skulle iväg på brännboll på Mariehem blev det bara en snabb omelett och lite sallad.

Sen mötte jag upp Ma och Li på bussen för att bege oss till Mariehemsängarna. Där blev det efter ett taf lite brännbollspel - mkt kul :) Träffade Li kompisar (tror jag) och de verkade supersköna :) Blev bara lite spel innan vi blev less. Jag fick sjuts hem av Li's kompis och sedan var det bara hem, duscha och stoppa ner nudlar i fickan för att bege sig till Me. Det var bara jag å hon så vi tittade Lemony Snicket's: A Series of Unfortunate Events. Kul film och jag älskar ju Jim Carrey så..Efter det vart det det allra sista avsnittet av Sex and the city. Har nog sett lite av det men iaf, det var iaf bra... Under tiden vart det lite snack om allt å inget - mysig kväll :)

image71

Å så igår. Det blev solning på Tvistevägen, slappning, grillning av korv å tittandes på TV samt städning av korren.

Nope, nu måste jag verkligen gå..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback