Fifty nifty...

Oj, idag vart det en del inlägg. Kanske inte varit de mest kreativa men ibland så vill man skriva ändå :)
Nu tänkte jag brilljera med min kunskap om de amerikanska staterna som jag dessutom kan i bokstavsordning. Å det är inte för att jag är någon nörd som suttit å pluggat in alla. Nej, det beror på att jag under besöket med familjen i USA 2002 lärde mig en liten sång där alla stater räknas upp. Den gick varm hemma hos familjen vi bodde hos...Så, here we go:

Alabama, Alaska, Arizona, Arkansas, California, Colorodo, Connecticut, Delaware, Florida, Georgia, Hawaii, Idaho, Illinois,Indiana, Iowa, Kansas, Kentucky, Louisiana, Maine, Maryland, Massachusets (????hur fan stavas det???), Michigan, Minnesota, Mississippi, Missouri, Montana, Nebraska, Nevada, New Hampshire, New Jersey, New Mexico, New York, North Carolina, North Dakota, Ohio, Oklahoma, Oregon, Pennsylvania, Rhode Island, South Carolina, South Dakota, Tennessee, Texas, Utah, Vermont, Viginia, Washington, West Virginia, Wisconsin , Wyoming....

Å jag har inte fuskat en enda gång!!!
Snacka om onödigt vetande men men...

Nu ska jag se Vänner..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: m

fin blogg!

2008-05-07 @ 20:06:06
Postat av: Marie

Hehe så du har hittat till min blogg? Skoj! ;) Jo det börjar sakta men säkert rulla på... Hur går allt själv, vad gör du, pluggar? :) Ha det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback