Do you have a flag?

Haha, klockrent Eddie Izzard:

http://youtube.com/watch?v=uEx5G-GOS1k

Idag har vart en bra dag fast inte ur pluggsynpunkt.
Vaknade tidigt då jag hade tvättid mellan 7 och 12. Hann med allt i tvättkorgen iaf fast man känner sig ju lite som en miljöbov när man inte har så att man fyller tvättmaskinen men men...Hade iaf ingen inspiration på förmiddan att skriva eller läsa. Det blev lite Romani Kultura men mest slapp. Vid ett träffades jag och Ev för att träna. Klarade 50 minuter på träningscykeln idag i bra tempo *stolt*...Nämen det var bra att träna, skönt och man känner att man börjar få lite kondis iaf.

Kom hem vid 3 å slappade framför datorn, alldeles fräsch å allt :p Men sen duschade jag för att hinna läsa lite innan jag skulle till Ev å käka middag. Blev lite läsa i boken men bara lite för far ringde å det blev lite prat ist. Men det var kul :) Mor å han skulle på musikalen ikväll. Åhhh, vad spännande! Syster ska ju sjunga...Hoppas att fars inspelning vart ok så att jag kan titta på det sen i sommar :)

Iaf, fick supergod mat hos Ev - fisk å pasta :) Å god sallad oxå...Sen blev det hockey. Sverige gick till semi :D Å sen var det Grey's oxå. Sen nu e jag hemma...E trött men ah, kmr nog inte sova än på ett tag.

Igår var det tacos hos Gr. Kul att se henne igen, har inte setts på ett tag. Sen DH...
Å fästingvaccinet är redan slut!
Å jag tror att jag vet vad jag ska ge syster i present..Och bror med :) (Måste prata om det med syster) Aja, nu blir ni allt nyfikna va..:)

Aja, Tjingeling och gonatt :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Musikalen va rikigt bra, och Nelly var super duktig. Nu missade du nått. Man längtar tillbaka till dom tiderna...

2008-05-15 @ 21:28:18
Postat av: Jessica

Usch, en b-uppsats lät inte så kul :p Särskilt inte nu när solen börjar titta fram och man helst bara vill vara ute och ha picknick hela dagarna :p
då är det ju mindre än en månad kvar nu! :) du ska väl ut på studenten? fast de kanske du inte har tänkt på än i för sig :p men vi ska ut så du får gärna hänga på :) Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback