Stort leende, allt e superbra!

Nyss hemkommen från S-tälje med mamma å syster sitter jag här vid köksbordet vid min kära MacBook - den e bäst!

Innan Södertälje var jag i Nynäs och blev lite smått intervjuad för sommarjobb. Det gick bra och det sa till mig direkt att jag fick det - Yey :) Så nu blir det sommaren i kiosken på Gotlandsterminalen. Mkt bra och det verkar kul tycker jag. Nu får jag in lite kosing till hyra och för att göra saker i sommar plus att jag kanske blir jobbarkompis med Je :)

Sen satte jag mig på 783 ända till Södertälje för att möta mor å syster som klippte sig. Fy för att åka buss från Nynäs till S-tälje! Det tar typ en å en halv timme!!! Aja, väl där följde jag med syster när hon var klar med klippningen och köpte presenter till sina kompisar. Grattis!

Ja, nu sitter jag här, ska till Da med El ikväll... Ska bli mysigt tycker jag :)
Idag är det fint väder oxå, förstår varför alla här nere längtar efter vår, det e ju typ vårväder...
Plus att jag har tonat håret chokladbrunt :)
Imorn blir det fika med Je och Ye och på kvällen utgång i Estocolmo med Fi och Te :):)

image66

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi kommer ha så kul i sommar i den lilla kiosken! =)

Postat av: Elin

Wiiee, ja det var mysigt! :D

2008-03-29 @ 11:25:11
Postat av: elin

bla blaa viktoooor

2008-04-02 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback