Skriva...

Nu ska jag skriva, både här och på tentan. Men först ska jag se på Vänner...För denna tenta känns det inte alls som jag vill skriva. Det e massa timmar kvar till den ska vara inlämnad och jag vet ju av erfarenhet att jag har lätt att skriva och kan säkert, om jag lägger manken till, skriva klart den på en dag. Men visst skulle det vara hur skönt som helst att bli klar innan helgen, visst skulle det vara skönt att inte behöva tänka på den på sittningen, visst skulle det vara kul. Men vafan, jag har ingen motivation. Tänk, jag går hellre ut i köket och diskar än skriver på tentan. Jag gör hellre allt annat än skriva på tentan. Problem är att jag vet att jag kommer att bli klar, jag kommer det och då har jag inte alls någon press. Jag lovar, jag sitter hela natten på söndag om jag måste för att bli klar...Men hursom, nu ska jag bara se lite TV innan jag sätter mig med tentan - jag lovar :)

Idag var jag på utställning i skolan med Gr, Ha och Me. Det var intressant att se. Sen blev det en snabbis förbi bibblan, infodagen i Universum och sen till ICA för att handla. Var typ tomt i mitt kylskåp! Väl där fanns det ju massa saker att prova på så jag å Gr blev väl kvar än 45 minuter på ICA. Sen väntade jag med Gr tills det att hon skulle kunna hämta sitt paket efter 2.

Så nu sitter jag här...Aja, nu börjar det...
Ska kanske sticka ikväll :p
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback