I've seen the rain fall in Africa..

För det har jag å det var INTE kul ska jag säga dig! Hela taket smattrade och det kändes som att dt var mitt i natten. Å nu sitter jag å lyssnar på A different beat med Boyzone...Nu återstår det bara för mig att touch the snow of Alaska och feel the mist of Niagara...:)

image56


Åkej, vad har hänt sen sist då? Vi har inte haft mkt föreläsningar utan mest har det varit att sitta hemma å fnula på artikeln och idag hade vi seminarium det. Det gick bra bra..Var inte så svårt å det e lärorikt :)

Nu känner jag mig helskum i huvudet. Helt tom typ, orkar inte göra nåt som är kreativt(förutom att skriva här:p). Å jag e så rädd för att bli sjuk igen..Men det vet jag ju att jag inte blir men ah, det e hur jobbigt som helst!!! Plus att jag känner mig så ensam ibland här i Ume...Tur tur tur att man har så härliga vänner som verkligen ställer upp å så vi kan hitta på nåt :) Å bli inte oroliga nu, det är bara en fas som lätt komms över, känner ju så ibland, det gör alla...



Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet var jag finns :)

2008-03-06 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback