I'm back...

Nu ska jag snart sova men tänkte hinna med en liten uppdatering för alla mina läsare. Nu är jag äntligen hemma efter en, vad som kändes, lång tid på, i och runt flyget från Umeå. Skönt att komma bort lite för jag kände att alla oansvarstagande korrekompisar började gå mig på nerverna..Inte alla såklart, men vissa, som jag tror att de flesta vet vilka ...Iaf så ligger jag här i "min" säng nu och den är hur skön som helst om man jämför med min hårda 90 säng i Umeå.

Idag har jag först inte gjort mkt alls. Sen vid fyra kom El och Fi och vi fikade, snackade en massa och åkte ner till Nynäs. Efter att vi lämpat av Fi hemma åkte jag å El hem till mig där det vart ännu mer snack, middag och skratt. Hon åkte inte förens vid 11...

Imorn drar det iväg till Gbg, jag, mor, far å lillasyster. Ska bli kul...Ska kolla konståkning, hoppas att våra favvo är med! O det skulle ju vara kul om svenskarna var med oxå...:)

Nu blir det sova som gäller!
Saknar alla kompisar i Umeå redan!
Älskar att träffa alla här!
Tjingeling och natti :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

När kommer du hem från gbg?? Vi måste ju också ses nått!!! :p

Postat av: Elin

Tack för igår vännen! ♥

2008-03-22 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback